Алла елшісінің күмістен сақина таққаны тарихтан белгілі. Осыны ескерген ғалымдар сақина тағуды Алла елшісінің сүннеті санайды. Бірақ ер адамдардың сақина тағуына қатысты бірқатар шарттар мен тыйымдар бар. Соларға тоқталсақ:
- Сақинаны оң қолға да, сол қолға да тағуға болады. Бірақ оң қолға таққан абзалырақ. Абдулла ибн Джафар: «Алла елшісі сақинаны оң қолына тағатын»-дейді. Анас та Алла елшісінің күміс сақинасын оң қолына таққанын жеткізген. Айша анамыз: «Пайғамбарға (с.ғ.с) аяқ киімді оң аяғынан бастап кию, шашы мен сақалын оң жағынан бастап тарау, дәретті оң жағынан бастап алу және басқа барлық істерін оң жағынан бастау ұнайтын»-деген. Әли ибн Әбу-Тәліп: «Алла елшісі маған мына екі саусағыма сақина тағуға тыйым салды»-деп, ортаңғы және одан кейінгі саусағын көрсеткен.
- Ерлердің күміс сақина таққан жөн. Себебі алтын сақина тағуға тыйым салынған. Әли ибн Әбу-Тәліп: «Мен Алла елшісінің жібектің бір қимасын оң қолына, алтынның бір кесегін сол қолына алып: «Шынында мына екеуіне менің үмбетімнің ерлері үшін тыйым салынған»-дегенін естідім»-дейді. Ал әйел адамдарға жібектен киім киюге, алтыннан әшекей тағу тыйым салынбаған.
- Ерлер тағатын сақинаның салмағына келер болсақ ханафиттер пікірі бойынша сақина салмағы 4,25 грамнан аспауы тиіс.
- Ал сақинада Алланың есімі жазылған болса, онымен дәретханаға кірмеу керек. Анас ибн Мәлік: «Алла елшісі дәретханаға барарда сақинасын шешетін»-дейді.
- Дәрет алған кезде сақинаның астына су бару үшін оны қозғау қажет. Ал тәйәммүм кезінде ғұламалар сақинаны шешкен жөн дейді.
Қарағанды облыстық орталық мешіті
Әмина Омарова
Пікірлер